Förvaltning och uthyrning

Kommersiell förvaltning och uthyrning

Detaljhandelsfastigheter är inte som andra fastigheter. De måste ständigt utvecklas, vårdas och marknadsföras för att behålla sin lönsamhet och sitt fastighetsvärde. Ett av de viktigaste mätetalen för en handelsplats är som bekant antalet besökare. Besökstalen påverkas av en rad faktorer där utbudet är en av de främsta. Därför måste hyresgästmixen vara rätt sammansatt för att stärka handelsplatsens roll och position på marknaden och därmed attraktiv för målgruppen.

Vill du ha hjälp att utveckla en uthyrningsstrategi, få en second opinion på din befintliga eller helt enkelt hjälp med rent uthyrningsarbete, kontakta då Assentra.

Interimslösningar

Assentra erbjuder interimslösningar inom kommersiell förvaltning och centrumledning på uppdrag av fastighetsägare och företagarföreningar/stadskärnor. Saknar ni tillfälligt en centrumchef, centrumledare eller en marknadsansvarig för ert köpcentrum, galleria eller stadskärna? Assentra erbjuder kompetens inom centrumledning och marknadsföring för kortare eller längre uppdrag, 1-5 dagar/veckan.

 

 

Tillbaka till Tjänster